Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Przeprowadzka biura krok po kroku
Najważniejsze jest planowanie
Jeśli planujecie przeprowadzkę swojej firmy, to za jej organizację musicie zabrać się wystarczająco wcześnie, aby zdążyć ze wszystkim na czas. Dzięki odpowiedniemu zaplanowaniu działań nie będziecie musieli odwoływać klientów lub ustalać z nimi innych terminów, narażając się tym samym na straty. Jeśli już o nich mowa, warto dokładnie przemyśleć co musicie zrobić, by przeprowadzka nie przyniosła firmie spadku zysków.Dobrym pomysłem jest wyznaczenie daty przeprowadzki na weekend lub w inny dzień, w którym biuro nie przyjmuje klientów. Ponadto, można ją podzielić na etapy, aby uniknąć nerwowej atmosfery i spięć między pracownikami – radzi nasz rozmówca reprezentujący firmę Planet.Warto też jeszcze przed przeniesieniem wszystkich sprzętów i dokumentów przygotować na to nową siedzibę. Konieczne jest też sprawdzenie stanu posiadanych sprzętów i, w razie potrzeby, podjęcie decyzji o wymianie lub dokupieniu nowych, niezbędnych do pracy w nowym miejscu urządzeń. Jeśli organizacja przeprowadzki biura to dla was zbyt duży stres, z którym możecie sobie nie poradzić, warto rozważyć zatrudnienie specjalistycznej firmy, która zajmuje się przeprowadzkami. Z ich pomocą przenoszenie dokumentów, mebli i sprzętów będzie szybkie i „bezbolesne”.
Jak urządzić nowe biuro?
Decyzja o zmianie siedziby firmy może wynikać z różnych powodów. Do najczęstszych należy kończąca się umowa z administracją aktualnie wynajmowanego budynku lub rozwój działalności, wymagający zapewnienia pracownikom większej i bardziej komfortowej przestrzeni. Z nowym biurem wiąże się także wybór jego wystroju – często zdarza się, że posiadane już meble są w nie najlepszym stanie lub jest ich zbyt mało. W takich przypadkach warto zastanowić się nad zakupem nowych mebli. Jeśli jednak używane w poprzednim biurze meble nadal są w świetnym stanie, to zdecydowanie warto zabrać je ze sobą podczas przeprowadzki. Przy urządzaniu nowego biura warto zadbać o to, by było ono jak najbardziej komfortowe dla pracowników. W końcu dobrze urządzone miejsce pracy może bezpośrednio wpływać na wyniki ich pracy, a tym samym na wyniki całej firmy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana