Artykuł sponsorowany

Jak znaleźć dobry hotel?

Jak znaleźć dobry hotel?

Znalezienie dobrego hotelu w dobie Internetu wydaje nam się rzeczą prostą i banalną. Wchodzimy w wyszukiwarkę, wpisujemy nazwę miejscowości, do której się wybieramy i gotowe. Często posiłkujemy się serwisami biur turystycznych, biur podróży, wybieramy hotel, zwracając uwagę wyłącznie na cenę, a później okazuje się, że trafiamy w zupełnie inne miejsce, niż to, które sobie wyobrażaliśmy i o którym marzyliśmy. Jak wybrać dobry hotel i nie popełnić podstawowych błędów?

Najważniejsze narzędzia

Większość z nas szukając jakichkolwiek informacji, dotyczących jakiejkolwiek branży, korzysta dziś z Internetu. Trudno wyobrazić sobie, że sięgamy po książkę telefoniczną, aby znaleźć numer telefonu do fryzjera, z którym chcemy się umówić. Podobnie jest z poszukiwaniem hotelu. Korzystając z wyszukiwarki, nie wybierajmy na ślepo hotelu z listy, która wyświetli nam się na początku. Są to ogłoszenia sponsorowane, strony internetowe tych hoteli zostały zwyczajnie wypozycjonowane w Google. Podejdźmy do tematu na spokojnie: otwórzmy mapę miejscowości, do której się wybieramy i określmy, jaka lokalizacja nas interesuje. Jeśli na przykład wybieramy się na wakacje do nadmorskiej miejscowości, sprawdźmy, skąd będziemy mieć najbliżej na plażę, gdzie znajdują się najbliższe zejścia do morza.

Przeglądając hotele, zwróćmy uwagę na to, czy obiekt ma własną stronę internetową, jak ona wygląda, czy są na niej aktualne informacje na temat standardu i cen pobytu. Możemy też spróbować znaleźć opinie poprzednich odwiedzających w sieci. Obiektów, które nazywane są przez właścicieli hotelami, znajdziemy całą masę - mówi nam przedstawiciel hotelu Orle z Gdańska. Nie wszystkie to rzeczywiście hotele, dlatego należy się im uważnie przyjrzeć.

Jakich błędów nie popełniać?

Unikajmy obiektów, które na swojej witrynie nie posiadają kompletnego opisu, a ich cennik pochodzi na przykład sprzed dwóch lat - jeśli właściciel nie dba o swoją stronę internetową, jest ryzyko, że nie dba także o swój hotel. Przyjrzyjmy się uważnie galerii zdjęć. Jak wyglądają prezentowane w niej pokoje? Czy restauracja, o której napisano na stronie, to rzeczywiście restauracja, a może niewielki barek? Jak wyglądają łazienki w pokojach? To, co widzimy na zdjęciach, musi zgadzać się z opisem, który znajduje się na witrynie hotelu. Jeżeli planujemy posiłkować się opiniami innych klientów znalezionymi w sieci, zwróćmy uwagę na daty wpisów. Jeśli dziwnym trafem trzydzieści pozytywnych komentarzy pochodzi z jednego tygodnia, prawdopodobnie jest to nieudany chwyt marketingowy. Jeśli z kolei spora liczba negatywnych komentarzy pochodzi z tego samego okresu, np. 2-3 dni, jest duże prawdopodobieństwo, że to działanie nieuczciwej konkurencji. Czytajmy opinie wnikliwie i nie dajmy się nabrać. Jeżeli nie mamy czasu na wybór idealnych wczasów nad morzem, a czas nas goni, możemy skorzystać z usług biur podróży, pośredników. Będzie to jednak rozwiązanie droższe, dlatego lepiej zająć się tematem odpowiednio wcześnie, samodzielnie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.