Artykuł sponsorowany

Gadżety reklamowe z nadrukiem – techniki wykonania, zalety i zastosowania

Gadżety reklamowe z nadrukiem – techniki wykonania, zalety i zastosowania
Wręczanie gadżetów to jedna z powszechniej stosowanych i skuteczniejszych form prowadzenia kampanii reklamowych. Gadżet z nadrukowanym logo firmy z jednej strony przypomina klientowi o istnieniu danej firmy, z drugiej zaś może znacząco przyczyniać się do tworzenia pozytywnego wizerunku. Wizerunek firmy nanoszony jest na gadżet najczęściej w formie wydruku. Co warto wiedzieć o jego produkcji?

W jaki sposób uzyskuje się nadruk na gadżecie?

W branży reklamowej wykorzystuje się różnego rodzaju metody druku, w zależności od rodzaju podłoża, na którym ma zostać wydrukowany logotyp lub inny obraz, wiążący dany gadżet z marką producenta. Przykładowo – w przypadku koszulek jedną z najczęściej stosowanych jest znana od dawna technika sitodruku. Na czym ona polega?
– Sitodruk stosowany był już w starożytnych Chinach i Japonii do zdobienia tkanin – wyjaśnia specjalista firmy Studio Siedem – Polega ona na nanoszeniu na podłoże farby za pośrednictwem szablonu, czyli matrycy przypominającej siatkę, przez którą przesączana jest farba. Każdy kolor posiada własny szablon, dopiero po naniesieniu ich wszystkich widoczny jest konkretny wzór.
Ale oczywiście koszulki reklamowe to niejedyny gadżet. Zdarzają się również obiekty trójwymiarowe, których nie da się położyć płasko i docisnąć do nich matrycy. Zresztą farba wykorzystywana do barwienia tkanin może z nich spływać, bowiem nie będzie miała jak w nie wsiąknąć. Jak sobie poradzić z takim zadaniem?
Inną bardzo powszechnie stosowaną technologią druku reklamowego jest tzw. metoda sublimacyjna. Stosuje się ją między innymi do stworzenia nadruku na kubkach ceramicznych. Polega ona na wydrukowaniu pożądanego wzoru przy pomocy specjalnych farb atramentowych na papierze transparentowym. Następnie taki zadrukowany obraz nanosi się na pokryty lakierem poliestrowym przedmiot, np. kubek, i poddaje obróbce w warunkach wysokiej temperatury oraz ciśnienia. W ten sposób obraz zostaje przeniesiony z papieru na obiekt – objaśnia nasz rozmówca .

Zalety i zastosowanie gadżetów z nadrukiem

Jak zostało wspomniane, gadżety z nadrukiem to obecnie jeden z najpowszechniej wykorzystywanych elementów kampanii reklamowej, chętnie stosowanych nawet przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Ich istotną zaletą jest bardzo wysoka skuteczność – klient lub partner obdarowany wysokiej jakości gadżetem reklamowym czuje się bardziej związany z daną marką, szczególnie, jeśli otrzymany gadżet jest przez niego wykorzystywany w codziennym życiu. Koszty produkcji gadżetu są bardzo niskie w porównaniu do zysków z tak prowadzonej akcji reklamowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.